Search

Klachten

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je een klacht of ben je ergens niet tevreden over? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur een e-mail naar [email protected]. Samen komen we tot een oplossing!

Ben je niet blijf met onze klachtenafhandeling? Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie via http://ec.europa.eu/odr.

Retourneren

Bij de aankoop van producten* heb je als consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen je product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Dit heet ook wel het herroepingsrecht.

Als je binnen 14 dagen na ontvangst kenbaar hebt gemaakt, je product te retourneren. Dan krijg je hier vervolgens nog 14 dagen de tijd voor. De kosten voor retour zijn voor je eigen rekening. Als je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Wil je een product retourneren? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 7 dagen na ontvangst terugstorten.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kan dit ervoor zorgen dat het product minder waard wordt. Dit berekenen we aan je door. Behandel het product dus zoals je zelf behandeld wilt worden en verpak deze goed.

*Op maat gemaakte producten (waaronder producten die op verzoek van de klant zijn van voorzien tekst, foto’s of andere vormen van personalisatie) kunnen helaas niet retour worden gestuurd. Ook voor producten waarbij de gezondheid in het geding kan komen gelden aparte retourvoorwaarden. Denk aan fopspenen, babyflessen en borstkolven. Deze kunnen alleen retour als de verpakking niet open is geweest.

Back to Top
Product is toegevoegd aan je winkelwagen
Chat openen
1
💬 Vragen?
Hallo, leuk dat je mijn webshop bezoekt! Kan ik je ergens mee helpen? Groet, Angelina